• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
2
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت:

نیروهای حجمی شهرداری رشت ساماندهی شوند

  • کد خبر : 955
  • 02 مهر 1397 - 11:01
نیروهای حجمی شهرداری رشت ساماندهی شوند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت گفت: نیروهای حجمی شهرداری رشت باید هر چه سریعتر در قالب شرکت سهامی خاص شهرداری ساماندهی شوند. گیلان شهر/  فاطمه شیرزاد با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و محکوم کردن حادثه تروریستی در اهواز اظهار کرد: این حادثه خواری و رذالت دشمنان انقلاب را بیش از […]

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت گفت: نیروهای حجمی شهرداری رشت باید هر چه سریعتر در قالب شرکت سهامی خاص شهرداری ساماندهی شوند.
گیلان شهر/  فاطمه شیرزاد با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و محکوم کردن حادثه تروریستی در اهواز اظهار کرد: این حادثه خواری و رذالت دشمنان انقلاب را بیش از پیش نمایان کرد.
وی با تاکید بر اینکه سربازان شجاع ایران اسلامی پاسخ کوبنده ای به عاملان حادثه تروریستی روز گذشته خواهند داد افزود: کشتار زنان و کودکان نشانه بی شرمی و حقارت دشمنان اسلام و انقلاب است.
شیرزاد به راه اندازی شرکت سهامی خاص به منظور ساماندهی نیروهای حجمی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: این کار باید هر چه سریعتر به سرانجام برسد.
وی افزود: نیروهای حجمی شهرداری رشت دغدغه های فراوانی داشته و یکی از این مهم ترین آنان درباره میزان دریافت حقوق و مزایای قانونیشان است.
شیرزاد به اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ها پیرامون زمین های رها شده توسط مالکین قانونی در شهر اشاره کرد و گفت: در بسیاری از محلات رشت زمین های مخروبه ای وجود دارد که مالکینشان آن را رها کرده و متاسفانه به مکانی برای بروز ناهنجاریهای اجتماعی و تجمع حشرات و حیوانات موذی تبدیل شده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت با تاکید بر ساماندهی زمین های مذکور بیان کرد: این مهم از از خواسته های بحق شهروندان بوده و انتظار داریم شهرداران مناطق با شناسایی این زمینها نسبت به ساماندهی این حوزه ورود کرده و دغدغه شهروندان را نسبت به این مشکل برطرف کنند.
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=955

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics