• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
5
استاندار گیلان: 

مشکلات اشتغال تنها با پرداخت تسهیلات برطرف نمی‌شود

  • کد خبر : 945
  • 02 مهر 1397 - 9:08
مشکلات اشتغال تنها با پرداخت تسهیلات برطرف نمی‌شود

استاندار گیلان گفت: مشکلات اشتغال مردم تنها با پرداخت تسهیلات برطرف نمی‌‌شود و باید تمرکز اصلی خود را بر مسئله اشتغال بگذاریم. گیلان شهر/ مصطفی سالاری عصر امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان رشت در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس زمان یادواری دلاوری‌های جوانان رشید ایران اسلامی است. استاندار گیلان با […]

استاندار گیلان گفت: مشکلات اشتغال مردم تنها با پرداخت تسهیلات برطرف نمی‌‌شود و باید تمرکز اصلی خود را بر مسئله اشتغال بگذاریم.

استاندار گیلان با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته اهواز خاطرنشان کرد: این حادثه تروریستی نشان از ناتوانی افرادی داشت که در دوران دفاع مقدس نتوانستند به انقلاب آسیبی برسانند.

سالاری با بیان اینکه امروز باید در سطح کشور و همچنین در سطح وحدت بیشتری حاکم شود تصریح کرد: وحدت میان مردم و مسئولان سبب می‌شود تا بتوانیم وظایفمان را نسبت به مردم به نحو احسن انجام دهیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر اینکه کشور ایران دارای منابع طبیعی غنی و نیروی انسانی کارآمد است ابراز داشت: وحدت سبب می‌شود تا بتوانیم از این منابع به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی با اعلام اینکه مسئولان باید بدون قرار دادن تبعیض میان مردم به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند تصریح کرد: مسئولان باید فعالیت‌های خود را تنها با نیت رفع مشکلات مردم انجام دهند.

استاندار گیلان ضمن تقدیر از فعالیت‌های سیدمحمد احمدی فرماندار سابق رشت اظهار داشت: در آینده از توانایی‌های احمدی در حوزه‌های اقتصادی استان گیلان به‌خوبی استفاده می‌کنیم.

سالاری ضمن معرفی میرشمس مومنی‌زاده به‌عنوان فرماندار جدید رشت خاطرنشان کرد: از مومنی‌زاده توقع دارم تا با ایجاد تعامل میان دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

وی با اعلام اینکه شهرستان رشت جمعیت و همچنین گرفتاری‌های بیشتری نسبت به سایر شهرستان‌های استان گیلان دارد افزود: باید از ظرفیت رسانه‌ها و مجموعه‌های مردم‌نهاد برای پیشبرد امور شهرستان رشت استفاده شود.

سالاری با بیان اینکه امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد خاطرنشان کرد: امروز مشکل اشتغال جوانان و همچنین مشکلات اقتصادی مردم کاملاً مشهود است و باید تلاش کنیم تا این معضلات را برطرف کنیم.

استاندار گیلان کاهش بروکراسی‌های اداری و حمایت مناسب از سرمایه‌گذاران را راهکار رفع مشکلات سرمایه‌گذاری در استان گیلان دانست و افزود: برخورد‌های سلیقه سبب نگرانی مردم می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اعلام اینکه صرفاً با پرداخت وام مشکلات اشتغال مردم حل نمی‌‌شود اظهار داشت: از فرماندار جدید شهرستان رشت می‌خواهم تا تمرکز اصلی خود را بر مسئله اشتغال بگذارد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=945

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics