• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
10
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

عملیات شکست حصر آبادان در رشت بازسازی می‌شود

  • کد خبر : 856
  • 01 مهر 1397 - 14:42
عملیات شکست حصر آبادان در رشت بازسازی می‌شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: همزمان با گرامیداشت ایام دفاع مقدس عملیات تامن‌الائمه و شکست حصر آبادان در رشت بازسازی می‌شود.

به گزارش گیلان شهر عباس بایرامی در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه گیلان، با اشاره به برگزاری نمایش رزمی «ستارگان درخشان ۴» در رشت اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت ایام دفاع مقدس عملیات ثا من‌الائمه و شکست  حصر آبادان در رشت بازسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایش از ۲ مهرماه به مدت ۷ شب در کیلومتر هفت جاده رشت به تهران  جنب دهکده مقاومتی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این نمایش شامل کار ترکیبی رزمی و هنری با هنرمندی بیش از ۲۰۰ هنرمند است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از جمله دیگر ویژگی‌های این برنامه را استفاده از صوت و تصویر مناسب و حضور میدانی تماشاگران در نزدیک‌ترین نقطه نمایش و رزمایش عنوان کرد.

بایرامی با اشاره به تاثیر هنر در اذهان مردم خاطرنشان کرد: این سبک از رزمایش که با هنر آمیخته است، راحت‌تر در اذهان افراد می‌نشیند،همچنین معتقدیم که این کار می‌تواند در فرهنگ سازی جامعه موثر باشد.

وی در پایان گفت: علاقمندان برای دریافت بلیط رایگان رزمایش می‌توانند به پایگاه‌های بسیج یا ورودی محل برگزاری نمایش مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=856

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics