• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
4
سپیدرود با روحیه بالا مقابل پرسپولیس قرار می گیرد

تیم فوتبال سپیدرود رشت از رقابت های هفته هفتم لیگ برتر باشگاه های کشور، با روحیه بالا به میهمانی پرسپولیس در پایتخت می رود.

  • کد خبر : 859
  • 01 مهر 1397 - 14:48
تیم فوتبال سپیدرود رشت از رقابت های هفته هفتم لیگ برتر باشگاه های کشور، با روحیه بالا به میهمانی پرسپولیس در پایتخت می رود.

به گزارش گیلان شهر محسن سیدی مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم های سپیدرود و پرسپولیس عصر فردا (یکشنبه اول مهرماه) در ورزشگاه آزادی تهران مقابل هم قرار می گیرند. وی ادامه داد: با توجه به پیروزی سپیدرود در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی […]

به گزارش گیلان شهر محسن سیدی مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم های سپیدرود و پرسپولیس عصر فردا (یکشنبه اول مهرماه) در ورزشگاه آزادی تهران مقابل هم قرار می گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به پیروزی سپیدرود در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی کشور و صعود به مرحله یک هشتم، روحیه بازیکنان این تیم بالاست و آماده برگزاری مسابقه هستیم.
به گفته سیدی، البته تیم پرسپولیس نیز هم اینک شرایط خوبی دارد اما ما تمام توان خود را به کار می بندیم تا بتوانیم برابر این تیم با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند، امتیاز نیز کسب کنیم.
مربی سپیدرود رشت اضافه کرد: در تهران و در بازی برابر پرسپولیس نیز تنها نخواهیم بود و طرفداران خونگرم سپیدرود در این مسابقه هم از ما حمایت خواهند کرد.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور ۱۶ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود؛ تا پابان هفته ششم ، تیم پرسپولیس با کسب ۱۲ امتیاز در مکان دوم و تیم سپیدرود رشت با کسب ۲ امتیاز در انتهای جدول رده بندی این دوره از رقابت ها قرار دارند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=859

برچسب ها

خبر های مرتبط

04اردیبهشت
فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
پیوستن به نراتزوری برای اسکودتوی 21

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

04اردیبهشت
یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
مذاکره با کلینزمن تکذیب شد

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

03اردیبهشت
علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس
پایگاه خبری گیلان شهر

علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics