• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
1
یک واحد صنعتی با حضور وزیر صنعت در رشت افتتاح شد

یک واحد صنعتی تولید کننده محصولات ورق های فشرده چوبی با روکش ملامینه و هایگلاس با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهر صنعتی رشت افتتاح شد.

  • کد خبر : 491
  • 23 شهریور 1397 - 0:11
یک واحد صنعتی تولید کننده محصولات ورق های فشرده چوبی با روکش ملامینه و هایگلاس با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهر صنعتی رشت افتتاح شد.

به گزارش گیلان شهر  واحد صنعتی روجین پایا با ظرفیت تولید چهار میلیون متر مربع ورق های فشرده چوبی با روکش ملامین و هایگلاس در سال، غروب پنجشنبه افتتاح شد و به بهره برداری رسید . این شرکت تولیدی با میزان سرمایه گذاری ۳۴ میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۲۲ هزار […]

به گزارش گیلان شهر  واحد صنعتی روجین پایا با ظرفیت تولید چهار میلیون متر مربع ورق های فشرده چوبی با روکش ملامین و هایگلاس در سال، غروب پنجشنبه افتتاح شد و به بهره برداری رسید .

این شرکت تولیدی با میزان سرمایه گذاری ۳۴ میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۲۲ هزار و ۳۰۷ متر مربع احداث شده است .
نشست با استاندار و نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی از برنامه های امروز وزیر صمت و بازدید از واحد تولیدی چوکا ، افتتاح ساختمان اتاق اصناف لنگرود و نشست با فعالان منتخب حوزه صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان از برنامه های فردا (جمعه) شریعتمداری است.
در حال حاضر گیلان دارای بیش از سه هزار واحد صنعتی و ۱۰۲ هزار واحد صنفی است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=491

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics