• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5
مدیرکل امور مالیاتی گیلان خبر داد:

وصول ۳۶۰ میلیاردی مالیات در گیلان طی سالجاری

  • کد خبر : 319
  • 21 شهریور 1397 - 14:54
وصول ۳۶۰ میلیاردی مالیات در گیلان طی سالجاری
مدیرکل امور مالیاتی گیلان یادآور شد: در پنج ماهه سال جاری 360 میلیارد تومان مالیات در استان وصول شده که 200 میلیارد تومان مربوط به مالیات های مستقیم و 160 میلیارد تومان سهم مالیات های غیر مستقیم می باشد.

به گزارش گیبلان شهر جواد انوری ، درآمدهای مالیاتی را در استان و کشور دارای اهمیتی خاص دانست و گفت: در شرایط کنونی همه وظیفه داریم تلاش کنیم تا کشور از وابستگی درآمدی به نفت رهایی یابد.

مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان افزود: بحث اعتمادسازی و به روزرسانی پرونده ها یکی از کارهایی است که سازمان امور مالیاتی در سال های اخیر اهتمام ویژه ای نسبت به آن داشته است.

وی تصریح کرد: معوقات مالیاتی اغلب مربوط به کارت های بازرگانی صوری است که در یکسال و نیم گذشته با تعاملی که با مدیرکل دفتر حقوقی سازمان امور مالیاتی ایجاد شده، در این خصوص گام های موثری برداشته ایم و سعی بر این است که تمرکز خود را بر روی معوقات بگذاریم تا بتوانیم ضمن مودی مداری، معوقات را وصول کنیم.

انوری، با اشاره به روند اجرایی طرح جامع مالیاتی در گیلان، گفت: صد درصد طرح جامع مالیاتی در استان اجرایی و از لحاظ فضاسازی و نرم افزاری پروژه آن تکمیل شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: هم اکنون حدود ۴۰ هزار پرونده در سامانه بارگذاری شده است و در سال جاری این آمادگی وجود دارد که صد درصد اظهارنامه های مودیان در سامانه بارگذاری شود.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان یادآور شد: در پنج ماهه سال جاری ۳۶۰ میلیارد تومان مالیات در استان وصول شده که ۲۰۰ میلیارد تومان مربوط به مالیات های مستقیم و ۱۶۰ میلیارد تومان سهم مالیات های غیر مستقیم می باشد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=319

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics