• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
6
در پی حواشی پیش آمده برای شهرآورد گیلان؛

فرصت سوء استفاده دشمنان را با سخنان نسنجیده نباید به وجود آورد

  • کد خبر : 340
  • 21 شهریور 1397 - 15:47
فرصت سوء استفاده دشمنان را با سخنان نسنجیده نباید به وجود آورد
انزلی- نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای درباره حواشی پیش آمده برای شهرآورد گیلان گفت: نباید با سخنان نسنجیده اجازه سوء استفاده به دشمنان را داده شود.

به گزارش گیلان شهر ، در پی حواشی ایجاد شده برای بازی شهرآورد گیلان میان تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی حسن خسته بند نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

طی روزهای اخیر شاهد نوعی فضاسازی رسانه ای در فضای مجازی برای شهرآورد گیلان که در روز جمعه ۲۲ شهریور ماه سال جاری در شهرستان انزلی برگزار می شود بوده ایم. مسابقه ای که می بایست محل تبلور اتحاد و یکدلی گیلانیان عزیز باشد متاسفانه با طرح مسائلی پیش پا افتاده از جانب برخی دوستان و مسئولان، می رود که برای بار دیگر حاشیه ها را بیشتر از دوستی و رفاقت ببیند و این موضوع در فضای کنونی کشور ریختن آب به آسیاب دشمن و مسبب خوشحالی دشمنان خارج نشین خواهد بود.

مردم با فرهنگ و اصیل انزلی و رشت بارها ثابت کرده اند همانند پدرانشان چه در جبهه های جنگ تحمیلی و چه در پشت جبهه ها در لشکر قدس و لشکر کربلا مردانه در کنار هم ایستاده و شهید و جانباز و آزاده تقدیم این نظام کرده اند و هیچگاه در هیچ عرصه ای، چیزی جز رفاقت را تجربه نکرده و این بار نیز هرگز اسیر فضاسازی های بی مایه نخواهند شد.

یقینا دخالت سیاسیون در سکوی ورزشگاه ها تنها خسران را برای ورزشکار و هوادار به دنبال خواهد داشت. عرصه ورزش را سیاسیون تنها با حمایت خود می بایستی رونق دهند، نه اینکه آن را محلی برای جذب آرا ببینند.

در آستانه چنین رقابت حساسی وظیفه همه دلسوزان ورزش ایجاد آرامش و جو سالم میان جامعه ورزش استان است و با توجه به تجارب برادر عزیزم انتظار این بود تا با فرماندار انزلی که رئیس شورای تامین شهرستان نیز است، تماس گرفته و کسب اطلاع دقیق نموده و سپس موضع گیری می کردند. در حالی که پس از تماس فرماندار محترم انزلی با ایشان و اعلام این نکته که مطلب عنوان شده دروغ محض بوده و در شورای تامین هیچ گونه مذاکره و تصمیمی در این خصوص گرفته نشده و کل ماجرا دروغی تفرقه آمیز بوده، متاسفانه به جای عذرخواهی، مجددا در فضای مجازی با افتخار اعلام می نمایند که پس از تماس تلفنی با فرماندار انزلی هیچ گونه محدودیتی برای ورود لیدرهای سپیدرود به ورزشگاه انزلی وجود ندارد! و اینگونه به خواننده القا می نمایند که شورای تامین شهرستان به اشتباه خود پی برده و از ترس نماینده رشت نظر خود را تغییر داده اند و این یعنی جسور کردن هتاکان به نوامیس مردم و تضعیف فرمانداری و شورای تامین و عادی نمودن توهین و بی حرمتی و هنجارشکنی.

البته اگر تصمیم شورای تامین، عدم ورود افراد خاطی و هتاک به ورزشگاه می بود و نماینده محترم رشت تهدید خود را عملی می نمودند، آنگاه یقین بدانید مردم قهرمان انزلی نحوه حمایت از شورای تامین شهرستان را به خوبی بلد بوده و می دانستند چگونه با افراد هتاک و قانون شکن و حامیان آنها در هر لباس و مقامی به صورت انقلابی و اتش به اختیار برخورد نمایند.

در پایان ضمن آرزوی برگزاری  دیداری تماشایی بین دو تیم ریشه دار گیلان و آرزوی موفقیت برای ملوان عزیز، درخواست مجدد خود را از همه شهروندان انزلی برای نشان دادن فرهنگ والا و بالای خود را در این مسابقه استدعا دارم.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=340

برچسب ها

خبر های مرتبط

04اردیبهشت
فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
پیوستن به نراتزوری برای اسکودتوی 21

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

04اردیبهشت
یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
مذاکره با کلینزمن تکذیب شد

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

03اردیبهشت
علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس
پایگاه خبری گیلان شهر

علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics