• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
4
معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر ریاست جمهوری :

۷۵ درصد مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان‌ها محقق شد

  • کد خبر : 343
  • 21 شهریور 1397 - 15:56
۷۵ درصد مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان‌ها محقق شد
رشت- معاون هماهنگی امور استان‌های دفتر ریاست جمهوری با اشاره به اینکه خدمات دولت تنها محدود به سفر ریاست جمهوری به استان ها نمی شود از تحقق ۷۵ درصدی مصوبات سفرهای ریاست جمهوری خبرداد.

به گزارش گیلان شهر ر، علی اصغر احمدی بعدازظهر سه شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر ریاست جمهور به گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس دستور ریاست جمهور برای بررسی و ارزیابی میزان تحقق مصوبات سفر هیئت دولت به تمامی استان ها سفر می کنیم.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات توسط هیئت دولت تنها منوط به سفر ریاست جمهوری به استان های مختلف کشور نیست، افزود: براساس بررسی های صورت گرفته در سطح استان های کشور تاکنون ۷۵ درصد مصوبات سفر ریاست جمهوری در سطح استان ها محقق شده است.

معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه برخی از پروژه ها بر پایه منابع دولتی اجرا شده است، گفت: بخش دیگر پروژه ها نیز برمبنای بودجه غیردولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی بوده است.

عدم مدیریت صحیح سبب بروز مشکلات در واحدهای تولیدی و صنعتی

وی با تأکید براینکه ریاست جمهور بر اخذ تصمیمات در چارچوب قانون تأکید کرده اند، خاطرنشان کرد: پایه این تصمیمات بر اساس اختیاراتی است که نمایندگان مجلس در بودجه مصوب کرده‌اند.

احمدی در ادامه با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف کشور، تصریح کرد: عدم مدیریت مناسب سبب بروز بسیاری از مشکلات در بخش ها مختلف شده است.

وی همچنین بر لزوم پیگیری برای حل مشکلات واحدهای تولیدی نیز اشاره کرد و یادآورشد: نباید اجازه دهیم به دلیل برخی مشکلات حتی یک واحد تولیدی یا صنعتی در کشور تعطیل شود. ممانعت از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان ها بسیاری از مشکلات حوزه اشتغال را کاهش خواهد داد.

معاون هماهنگی و پیگیری امور استان های دفتر ریاست جمهور با تاکید بر اینکه دولت نباید بنگاه داری کند، افزود: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی وظیفه دولت بوده اما نباید بدون در نظر گرفتن شرایط با پرداخت تسهیلات آنها را بدهکارتر کنیم.

پرداخت ۲ هزار میلیارد و ۲۱۲ میلیون اعتبار 

در ادامه این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان اینکه در ابتدای سفر رئیس جمهور ۲۹ مصوبه با اعتباری بیش از ۷۹۵ میلیارد تومان مصوب شد، اظهار کرد: در سال ۹۴ اعتباری معادل ۴۶۳ میلیارد تومان معادل ۵۸ درصد پرداخت شده است.

کیوان محمدی اعتبارات سفر ریاست جمهوری به گیلان را طی دو سال گذشته را هزار و ۶۲۸ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در سه ماه نخست سال جاری این اعتبارات ۱۴۳ میلیارد  بوده است.

وی همچنین با بیان اینکه در تیر ماه  سال جاری نیز ۷۴ میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان گیلان بوده است، ادامه داد: تاکنون در مجموع  ۲ هزار میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان اعتبار پرداخت شده است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=343

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics