• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
8
رئیس پلیس آگاهی گیلان خبرداد:

دستگیری متهمان قتل پزشک گیلانی در کمتر از ۴۸ ساعت

  • کد خبر : 355
  • 21 شهریور 1397 - 16:20
دستگیری متهمان قتل پزشک گیلانی در کمتر از ۴۸ ساعت
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری پنج نفر از قاتلان یک پزشک در بخش سنگر شهرستان رشت در کمتر از ۴۸ ساعت خبرداد.

به گزارش گیلان شهر ، سرهنگ رحیم شعبانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ساعت ۱۸ بعدازظهر روز شنبه یکی از شهروندان به پایگاه آگاهی در بخش سنگر شهرستان رشت مراجعه و از ناپدید شدن پدر خود از ۱۰ روز گذشته خبرداد، اظهارکرد: با توجه به اهمیت موضوع تیمی از کارآگاهان متخصص آگاهی برای انجام بررسی های اولیه مأمور می شوند.

وی با بیان اینکه در بررسی های اولیه فردی که در ماه های اخیر بیشترین ارتباط و تماس را با فرد مفقودی داشته شناسایی می شود، افزود: با هماهنگی مقام قضایی فرد شناسایی شده در اقدامی پلیسی دستگیر می شود.

رئیس پلیس آگاهی گیلان در ادامه به انتقال این فرد به مقر پلیس آگاهی اشاره کرد و گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتباط با فرد مفقودی شد لذا با توجه به تحقیقات انجام شده و اطلاعات به دست امده از سوی پلیس فرد مظنون اعتراف کرد که قصد داشته مواد شیمیایی که تولید کرده بود در اختیار فرد مفقودی که پزشک بوده قرار دهد.

وی با بیان اینکه این فرد مدعی است قرار بود این پزشک این مواد را به یکی از کشورهای اروپایی همانند روسیه و یا بلغارستان برده و به ثبت برساند، خاطرنشان کرد: مظنون مدعی بود با ثبت این ماده شیمیایی پول زیادی نصیب دکتر شده به همین دلیل مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان پول و یک دستگاه خودروی جنسیس از دکتر گرفته تا دکتر را به صورت غیرقانونی از مرز خارج کند.

سرهنگ شعبانی یادآورشد: متهم با بیان اینکه بعداز چند روز نقشه قتل دکتر را با همکاری چند نفر از دوستان خود طراحی و وی را پس از بیهوشی به خانه ای در بخش سنگر شهرستان رشت منتقل کرده و دکتر را به قتل رسانده و درحیاط این منزل دفن کرده اند.

وی با اشاره به دستگیری پنج نفر از افرادی که در این قتل مشارکت داشته اند، گفت: متهمان در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر و با قرار وثیقه به زندان عمومی رشت منتقل شده اند و تحقیقات درباره احتمال ارتکاب بزه های دیگر از سوی متهمان ادامه دارد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics