• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5

شاهین انزلی در جنوب پرواز می‌کند

  • کد خبر : 232
  • 20 شهریور 1397 - 19:20
شاهین انزلی در جنوب پرواز می‌کند
شاهین انزلی به‌عنوان تنها نماینده لیگ استانی کشور در مرحله حساس یک شانزدهم نهایی به مصاف تیم لیگ برتری استقلال خوزستان می‌رود.

به گزارش گیلان شهر ، تیم فوتبال شاهین انزلی در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فردا (چهارشنبه) برابر تیم لیگ برتری استقلال خوزستان به میدان خواهد رفت.

شاهین که سال گذشته موفق شد نایب قهرمان لیگ برتر استان گیلان شود، تنها تیمی است که از سطح پنجم فوتبال ایران (لیگ استانی) در این مرحله از بازی‌ها حضور دارد و صرف رسیدن تا مرحله یک شانزدهم نهایی نیز برای این تیم به‌نوعی موفقیت محسوب می‌شود.

شاهین در نخستین مسابقه موفق شد تا نماینده زنجان را در انزلی با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به مرحله دوم صعود کند و با خوش شانسی در این مرحله با قرعه استراحت روبه‌رو شد تا به‌راحتی خود را در جمع سی و دو تیم برتر کشور ببیند.

حالا مصاف یک تیم از لیگ استانی در برابر یک تیم لیگ برتری بزرگترین فرصت برای دیده شدن و حتی به‌وقوع پیوستن شگفتی است و اگر شاهین بتواند گرمای هوای اهواز را تاب بیاورد، فشار کمتری را روی خود از نظر حساسیت بازی احساس می‌کند و کسی از این تیم توقعی نخواهد داشت.

به هر حال روی کاغذ شانس آبی‌پوشان اهوازی برای این مسابقه خیلی زیاد است و شاهین انزلی با مشقت فراوان خود را از شمال کشور به جنوب می‌رساند و البته انگیزه مضاعف بازیکنان شاهین می‌تواند یک شگفتی بزرگ در جام حذفی رقم بزنند.

شاهین از جمله باشگاه‌های خصوصی کشور است که با الهام گرفتن از مکتب شاهین تهران سه سال پیش با مدیرعاملی سهیل میرزاجانی تاسیس شد و در سومین سال حضورش موفق شد تا با نایب قهرمانی لیگ برتر گیلان مجوز حضور در جام حذفی کشور را دریافت کند.

پس از قرعه کشی و روبه‌رو شدن شاهین با استقلال خوزستان خیلی‌ها متصور بودند که به‌دلیل شرایط سخت اقتصادی و هزینه بالای مسافرت شمال تا جنوب تنها نماینده لیگ استانی در این مرحله از مسابقات کنار برود که خوشبختانه این اتفاق به‌وقوع نپیوست.

مربیگری این تیم با حسین سفیدروح است و بازیکنانی همچون بابک پورغلامی بازیکن سابق ملوان و سهیل سینا که عضو استقلال بود در این تیم حضور دارند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=232

برچسب ها

خبر های مرتبط

31فروردین
سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا
با حضور یک مربی شکست‌ناپذیر و یک گلادیاتور دوست‌داشتنی

سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا

17فروردین
بیانیه تند پرسپولیس بعد از گچ گرفتن دست بیرانوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics