• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
4
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان:

شهرک صنعتی آستارا فاقد تصفیه‌خانه است

  • کد خبر : 137
  • 19 شهریور 1397 - 16:47
شهرک صنعتی آستارا فاقد تصفیه‌خانه است
شهرک صنعتی آستارا فاقد تصفیه‌خانه است

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان گیلان در جریان بازدید از شهرک صنعتی شهرستان آستارا نبود تصفیه‌خانه، آسفالت معابر، میزان کیفیت و کمیت آب و کمبود زمین صنعتی را از عمده مشکلات شهرک صنعتی این شهرستان دانست.

به گزارش گیلان شهر ، احمدعلی شهیدی ظهر امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی این شهرستان در ارتفاعات روستای هودول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی قابل بهره‌برداری در سطح شهرستان‌های استان گیلان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در قالب این تعداد شهرک و ناحیه صعنتی بیش از ۶۰ واحد صنعتی با اعتباری بالغ‌بر یک‌هزار و ۵۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد گفت: با بهره‌برداری از این تعداد واحد صعنتی برای ۷۰۰ نفر اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان گیلان با اشاره به اینکه جهت ایجاد و ارتقای زیرساخت‌های موجود در شهرک‌های صنعتی استان گیلان حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیارد ریال اعتبار استانی پیش‌بینی شده افزود: سهم شهرک صعنتی شهرستان آستارا از میزان اعتبار استانی پیش‌بینی‌شده، ۲۵ میلیارد ریال است.

شهیدی عمده مشکلات شهرک صنعتی شهرستان آستارا را نبود تصفیه‌خانه، آسفالت معابر و میزان کیفیت و کمیت آب دانست و افزود: طرح‌های ترمیم آسفالت معابر و ارتقای میزان کیفیت و کمیت آب شهرک صنعتی این شهرستان برای سال جاری در دست اقدام بوده و پیمان‌کار آن‌ها تعیین شده است.

وی بابیان اینکه طی دو ماه آینده محوطه شهرک صنعتی شهرستان آستارا به دوربین‌های مداربسته مجهز می‌شوند تا صاحبان کارگاه‌های تولیدی به‌لحاظ امنیتی و حراستی دغدغه کمتری داشته باشند گفت: مطالعات ایجاد تصفیه‌خانه برای شهرک صنعتی این شهرستان در آینده نزدیک انجام می‌شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان گیلان کمبود زمین صنعتی را از دیگر مشکلات شهرک صنعتی شهرستان آستارا برای توسعه و افزایش واحدهای تولیدی عنوان و تصریح کرد: امیدواریم کمبود زمین‌های صنعتی با همت نماینده مردم در مجلس و فرماندار این شهرستان در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان گیلان تعداد واحدهای فعال در شهرک صنعتی شهرستان آستارا را ۱۵ تا ۲۰ واحد با میزان اشتغال ۲۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: تعدادی از واحدهای نیمه‌فعال شهرک صنعتی این شهرستان به صورت فصلی کار می‌کنند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=137

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics