• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
7
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور وجود دارد

  • کد خبر : 125
  • 19 شهریور 1397 - 16:21
۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور وجود دارد
۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور وجود دارد

۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور وجود دارد

رودبار- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور وجود دارد، گفت: از این تعداد ۱۰۰ هزار واحد فاقد متقاضی است.

 به گزارش گیلان شهر ، احمد اصغری مهرآبادی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح هزار و ۸۸ واحد مسکن مهر در رستم آباد شهرستان رودبار اظهار کرد: اجرای طرح ساخت مسکن مهر یکی از راهکارهای خوب برای خانه دار کردن مردم بوده است.

وی با اشاره به مزیت های این طرح، افزود: به رغم تمام مزیت ها، این طرح دارای ایرادهایی نیز بوده که سبب ایجاد مشکل در مسیر اجرای آن شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در مناطق شهری کشور ساخته شده است، گفت: از این تعداد تاکنون یک میلیون و ۷۲۱ هزار واحد تحویل متقاضیان داده شده است.

وی همچنین به واحدهای مسکن مهر ساخته شده در حوزه روستایی نیز اشاره و تعداد آن را ۴۲۰ هزار واحد عنوان و خاطرنشان کرد: در حوزه شهری ساخت ۲۸۰ هزار واحد باقیمانده تمام شده و تنها نیازمند خدمات زیربنایی است.

اصغری مهرآبادی در ادامه با بیان اینکه ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیز در سراسر کشور به صورت نیمه تمام است، افزود: از این تعداد ۱۰۰ هزار واحد فاقد متقاضی بوده و براساس مصوبه ای قرار است ۵۰ هزار واحد آن به نهادهای بهزیستی و کمیته امداد واگذار شود.

به گفته این مسئول از مجموع ۱۰۰ هزار واحد بدون متقاضی ۳۵ هزار واحد به دلیل وجود اختلاف میان تعاونی و هیئت مدیره در محاکم قضایی در حال پیگیری وضعیت هستند و مابقی نیز مشکلات اندکی داشته که در تلاش هستیم آنها را رفع کنیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در حوزه زیربنایی نیازمند ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات بانکی هستیم، گفت: برای ایجاد خدماتی همانند مدرسه، مسجد، کلانتری و مرکز درمانی نیز به چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=125

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics