• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9615
7
فرمانده انتظامی گیلان:

راهبرد امنیتی ناجا، مردم پایه است

  • کد خبر : 161
  • 19 شهریور 1397 - 17:41
راهبرد امنیتی ناجا، مردم پایه است
لاهیجان - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان گفت: امروز راهبرد امنیتی ناجا بر امنیت مردم پایه استوار شده و بر این اساس برنامه ریزی می شود.

به گزارش گیلان شهر  سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا اسحاقی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان افزود: اگر قرار است ناجا امنیتی که بطور مستقیم توسط دستگاه های ذیربط و یا غیرمستقیم توسط دستگاه های دیگر تولید می شود را حفظ کند؛ باید پایه اصلی این امنیت در درون جامعه باشد.
وی خاطرنشان کرد: باید سرمایه اجتماعی وجود داشته باشد تا بتوان با تکیه بر مردم، امنیت را حفظ کرد و این مدلی است که در برنامه ریزی های پلیس بطور مداوم بر آن تاکید می شود و برای بدست آوردن این سرمایه اجتماعی و افزودن بر آن، باید روش های مختلفی را بکار برد.
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به گستره وسیع فعالیت مأموران ناجا تصریح کرد: انجام این وظایف، نشان دهنده دلدادگی نیروی انتظامی برای خدمت به مردم است و پلیس با تمام وجود پای کار ایستاده و به جامعه خدمت می کند.
سرتیپ اسحاقی با بیان اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد، افزود: در عین حال فرصت نیز برای اصلاح این مشکلات هست و باید دشواری ها را از پیش پای مردم برداشت.
وی به طمع دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای برهم زدن امنیت کشور با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اشاره و اضافه کرد: با اهتمام به رفع مشکلات، باید بستر را برای خدمتگزاری به مردم فراهم و دشمنان را ناامید کنیم.
سرپرست فرمانداری لاهیجان نیز در این مراسم مسئولیت ناجا در این شهرستان را به دلیل اهمیت گردشگری آن مهم خواند و گفت: لاهیجان ظرفیت های مختلفی دارد و باید حوزه انتظامی این شهرستان کمک کند تا اقامت گردشگران تا سه روز افزایش یابد.
امیر جانبازی افزود: وقتی در لاهیجان آمار تصادفات اعم از جرحی و فوتی ۳۳درصد کاهش داشته، نشان می دهد که در این شهرستان هم از سوی نیروی انتظامی و هم مدیریت شهری، اقدامات خوبی انجام شده و لاهیجان، از شهرستان های موفق در کسب امنیت بوده است.
وی ادامه داد: عملکرد نیروی انتظامی باید مقتدرانه توأم با مهربانی باشد و به عنوان یاری همدل و مردمی در شهرستان عمل کند.
در پایان این مراسم با قدردانی از سرهنگ محمود قاسمی، سرهنگ رسول عزیزی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان لاهیجان معرفی شد.
شهرستان لاهیجان با ۲ بخش مرکزی و رودبنه و ۱۶۷ هزار و ۵۴۴ نفر جمعیت، در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=161

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics