• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 9607
6

برگزاری آزمون مجازی نهضت سوادآموزی در جهاددانشگاهی گیلان

  • کد خبر : 75
  • 18 شهریور 1397 - 22:51
برگزاری آزمون مجازی نهضت سوادآموزی در جهاددانشگاهی گیلان

آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان سوادآموزی به صورت مجازی طی روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ شهریور در جهاددانشگاهی استان گیلان در حال برگزاری است. به گزارش گیلان شهر، آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان سوادآموزی به صورت مجازی طی روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ شهریور همزمان با سراسر کشور در جهاددانشگاهی استان گیلان در حال برگزاری است. مهران مختاری، کارشناس […]

آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان سوادآموزی به صورت مجازی طی روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ شهریور در جهاددانشگاهی استان گیلان در حال برگزاری است.

به گزارش گیلان شهر، آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان سوادآموزی به صورت مجازی طی روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ شهریور همزمان با سراسر کشور در جهاددانشگاهی استان گیلان در حال برگزاری است.

مهران مختاری، کارشناس مسئول واگذاری های معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان سوادآموزی در گفت وگو با ایسنای گیلان، اظهار کرد: نهضت سوادآموزی کشور با همکاری جهاددانشگاهی در راستای توانمندسازی آموزش دهندگان اقدام به برگزاری این آزمون به صورت مجازی کرده است.

وی با بیان اینکه ثبت نام ها از طریق سامانه آموزشی جهاددانشگاهی انجام گرفته است، افزود: فایل های آموزشی نهضت سوادآموزی در سامانه جهاددانشگاهی بارگذاری شد و هر آموزش دهنده با ثبت نام از طریق این سامانه و دریافت کد رهگیری، اقدام به دریافت فایل ها و فراگیری آنها کرده است.

این مقام مسئول، فایل های آموزشی را شامل ۴۰۰ قطعه فیلم کوتاه ۱۵ دقیقه ای دانست و خاطرنشان کرد: آزمون مذکور طی سه مرحله برگزار شده لذا به کسانی که در گذشته موفق به طی دوره نشده بودند، فرصت مجدد داده شده است. همچنین ۱۲۶ ساعت گواهی ضمن خدمت به قبول شوندگان از سوی جهاددانشگاهی اعطا خواهد شد.

کارشناس مسئول واگذاری های معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش گیلان، یکی از مولفه های شرکت در دوره های سوادآموزی را شرکت در آزمون سال ۹۶ جهاددانشگاهی دانست و عنوان کرد: کسانی که سال گذشته در سامانه جهاددانشگاهی ثبت نام کرده اند می توانند با نهضت سوادآموزی همکاری داشته باشند لذا ادامه همکاری با کسانی که در آزمون قبول نشده اند ممکن نیست.

مختاری، با بیان اینکه شرط همکاری آموزش دهندگان با نهضت سوادآموزی داشتن گواهی نامه جهاددانشگاهی است، یادآور شد: آموزش دهندگان برای برگزاری کلاس های خود باید در آزمون قبول شده باشند.

وی آزمون مجازی توانمندسازی آموزش دهندگان سوادآموزی را آخرین فرصت برای جا ماندگان و افراد قبول نشده در سه آزمون گذشته دانست و گفت: البته فقط آموزش دهندگان ثبت نام کرده در سامانه جهاددانشگاهی می توانند در مرحله چهارم نیز شرکت کنند.

کارشناس مسئول واگذاری های معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش گیلان، با اشاره به حضور بیش از ۲۰۰ نفر در آزمون شهریورماه، ادامه داد: آموزش دهندگان استان گیلان در دو حوزه جهاددانشگاهی واقع در فلکه گاز و مسکن مهر رشت آزمون خواهند داد. بی تردید افراد برای جذب در آموزش و پرورش باید این گواهی نامه را اخذ کنند.

به گزارش ایسنا، این بازدید به همراه میرمسلم رهبر هاشمی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان گیلان و غلامرضا لاله دوست، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان انجام شد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=75

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics