• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
5
با حضور رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت؛

۱۷ مدیر و دستگاه اجرایی برتر حاضر در سامانه ستاد گیلان تجلیل شدند

  • کد خبر : 358
  • 21 شهریور 1397 - 16:37
۱۷ مدیر و دستگاه اجرایی برتر حاضر در سامانه ستاد گیلان تجلیل شدند
رشت- ۱۷ نفر از مدیران کل، دستگاه های اجرایی و ذیحسابان برتر گیلانی حاضر در سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد) طی مراسمی تجلیل شدند.

  به گزارش گیلان شهر  پیش از ظهر چهارشنبه با حضور رمضانعلی صادق زاده رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت و جمعی از مدیران کشور و استانی در حوزه سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد) از ۱۷ نفر از مدیران کل، دستگاه های اجرایی و ذیحسابان برتر گیلانی حاضر در این سامانه تجلیل شد.

مدیرفناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گیلان نیز در این مراسم با اشاره به برنامه کلان دولت در زمینه ارائه خدمات الکترونیک، اظهارکرد: استفاده از سامانه تدارکات الکترونیک دولت برای همه دستگاه ها الزامی است.

 سعید زاهدی با بیان اینکه این سامانه نقش مهمی می تواند در راستای تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی داشته باشد، افزود: هر گونه معاملات و خرید دستگاه ها در این سامانه قابل مشاهده بوده و می توان اطلاعات لازم درباره اینکه کدام دستگاه از کالای ایرانی استفاده می کند به دست آورد.

وی با تأکید بر تأثیرگذاری و نقش این سامانه در مبارزه با قاچاق کالا، گفت: خوشبختانه استان گیلان در زمینه استفاده از این سامانه عملکرد مطلوبی در سطح کشور دارد.

مدیرفناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گیلان در ادامه با اشاره به موضوع شفافیت عملکرد و معاملات دستگاه ها، خاطرنشان کرد: استفاده از این سامانه از سوی دستگاه ها معاملات آنها را مشخص و شفاف می کند.

وی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی در اجرای این طرح به عنوان بازوی نظارتی قدرتمند عمل می کنند، تصریح کرد: در استان گیلان احرای این طرح نتایج خوبی در پی داشته است.

زاهدی در ادامه با اشاره به اینکه با حضور در این سامانه محدودیت مکانی و زمانی حذف می شود، افزود: در این سامانه از هر تأمین کننده ای می توان استفاده کرد و این سامانه سبب ایجاد یک فضای رقابتی مطلوب می شود.

در ادامه این مراسم مدیرکل اقتصاد و دارایی گیلان با اشاره به اینکه این استان در حوزه فضای کسب و کار همیشه در جایگاه دوم و سوم کشور قرار دارد، اظهار کرد: البته جایگاه کشور در عرصه بین الملل قابل قبول نیست.

منصور مولایی پور با بیان اینکه علت این موضوع از سوی جوامع بین الملل نداشتن شفافیت های مالی و اقتصادی عنوان شده است، گفت: ایران در این زمینه در رتبه های بالای  ۱۰۰ قرار دارد که برای اقتصاد ایران قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از موضوعات اقتصادی از سوی دستگاه ها محرمانه اعلام می شود در صورتی که در حوزه اقتصاد موضوع محرمانه وجود ندارد، افزود: وظیفه دولت ها اطلاع رسانی به جامعه است.

به گفته این مسئول عدم ارائه اطلاع به مردم سبب ایجاد شرایط سخت برای اقتصاد ایران در جوامع بین المللی شده است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=358

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics